Minimální vklad do projektu RM.........DOHODOU
= s vkladem na počátku přípravného období projektu
1 subjekt
Organizátor RM nad rámec základního vkladu SP spolupracuje s SP v průběhu příprav akce - technická podpora v rámci jeho možností s využitím svých nebo smluvních zdrojů. V případě potřeby a po vzájemné dohodě s organizátorem, vypomáhá při nutném finančním dorovnání nákladů v záporné bilanci ročníkové akce.
Výhodou SP je partnerská úroveň mezi generálním a hlavním partnerem i s nižším vkladem. Vklad se může dorovnat právě nefinančním plněním v rámci technické a morální podpoře při přípravách projektu RM.
Základní možnosti / nabídka strategického partnere (dále jen SP):
- Logotypy na tiskových materiálech RETROMĚSTEČKA...: letáky, plakáty... s přívlastkem "STRATEGICKÝ PARTNER"
- Logotypy na vstupenkách návštěvníků, pozvánkách, vstupenkách V.I.P. v oddělení HP s přívlastkem "STRATEGICKÝ PARTNER"
- Logotyp s aktivním odkazem na www.retromestecko.cz v sekci TÝM A PODPORA a dalších stránkách webové prezentace RM v oddělení HPs přívlastkem "STRATEGICKÝ PARTNER"
- Možnost prezentačního banneru na titulní stránce www.retromestecko.cz vedla GP (menší poměr)
- Možnost reklamního banneru s aktivní odkazem na vhodné a smluvně dohodnuté stránce webové prezentace RM
- Zveřejnění reklamy na Timelinu facebookové prezentace RETROMĚSTEČKA...
- Plošná reklama v areálu konání akce dle vzájemné dohody
- Možnost audio reklamy v prostoru akce = clip / moderátor / kombinace
- Možnost prostorové reklamy v areálu konání akce dle vzájemné dohody
- Možnost prezentace v prostoru V.I.P.
- Možnost návrhu vlastní prezentace a způsobu reklamy po vzájemné dohodě
- ...